Biznes

Audyt strony internetowej

Audyt strony internetowej to przegląd strony internetowej w celu sprawdzenia potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa. Można go również użyć, aby dowiedzieć się, jaka działa dobrze działa treść, a co może wymagać zmiany lub usunięcia.

Audyt witryny informuje właścicieli witryn o ich lukach w zabezpieczeniach i pomaga im poprawić wydajność witryny. Niezależnie od tego, czy zostanie im wyraźnie powiedziane, aby coś zmienili, czy nie, mają prawo do samodzielnego podjęcia danej decyzji w związku z podanymi zalecieniami.

Audyt ocenia, jak dobrze Twoja strona internetowa funkcjonuje dla odwiedzających. Dostarcza również informacji zwrotnych na temat projektu i funkcjonalności witryny.

Audyty stron internetowych kosztują od kilkuset do kilku tysięcy złotych w zależności od wielkości witryny. Koszty te różnią się w zależności od zakresu prac. Niektóre agencje pobierają niskie stawki, podczas gdy inne mogą pobierać ponad dwukrotnie więcej niż pierwotnie podawały za swoje usługi.

Taka usługa obejmuje sprawdzenie pod kątem bezpieczeństwa, optymalizację, optymalizację treści oraz SEO. Taki audyt będzie również zawierał sugestie dotyczące zmian, jakie należy wprowadzić w witrynie przed jej uruchomieniem.

To skuteczne narzędzie, z którego każdy właściciel firmy powinien skorzystać przed uruchomieniem, jak i po uruchomieniu swojej strony internetowej.

Gdy pojawisz się w Google, Twoja witryna będzie indeksowana przez boty. Oznacza to, że jeśli Twoja witryna nie jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, potencjalnym klientom będzie trudniej znaleźć Cię w wynikach wyszukiwania. Nawet jeśli znajdą Cię w wyszukiwarkach, będą mieli problemy z poruszaniem się po treści, co może doprowadzić do frustracji.

Audyt strony internetowej pomoże w tym i pozwoli określić, czy Twoja witryna spełnia wysokie standardy Google, i dostarcza rekomendacji, jak możesz ją ulepszyć.

Join The Discussion